Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Organizatoriskā struktūra

15. Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļa

Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas uzdevumi un funkcijas

  • pārraudzīt vienoto komunikācijas principu un komunikācijas vadlīniju, kā arī vienotas grafiskās identitātes vadlīniju ievērošanu Liepājas valstspilsētas pašvaldībā ;
  • nodrošināt administrācijas saikni ar sabiedrību, tieši vai pastarpināti caur medijiem un citiem kanāliem sniedzot informāciju par Liepājas valstspilsētas pašvaldības domes, domes priekšsēdētāja, Liepājas pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieka un administrācijas struktūrvienību darbu;
  • pieprasīt informāciju no administrācijas struktūrvienībām par domē un administrācijā skatāmajiem jautājumiem, pieņemtajiem lēmumiem, sagatavošanā esošajiem projektiem un citām pašvaldības aktivitātēm saskaņota un vienota pašvaldības viedokļa paušanai un izskaidrošanai sabiedrībai;
  • pārraudzīt un koordinēt pašvaldības mārketinga un sabiedrisko attiecību aktivitātes, vienota grafiskā standarta ievērošanu, tai skaitā reklāmu, prezentāciju un informatīvo materiālu izgatavošanu un saskaņošanu;
  • organizēt sabiedrības un plašsaziņas līdzekļu pārstāvju informēšanu par administrācijas struktūrvienību darbu un aktualitātēm, kā arī nodrošināt domes pieņemto lēmumu skaidrošanu;
  • ieteikt un plānot publicitātes kampaņas, kā arī esošā budžeta ietvaros organizēt mārketinga aktivitātes par aktuāliem administrācijas jautājumiem;
  • plānot un īstenot Liepājas pilsētas mārketinga stratēģijas un komunikācijas vadlīniju izpildi, kā arī koordinēt un pārraudzīt to ieviešanu un ievērošanu ikdienas darbā;
  • piedalīties domes, pašvaldības iestāžu, aģentūru vai kapitālsabiedrību izveidoto darba grupu darbā;
  • pārraudzīt un uzturēt tīmekļvietni www.liepaja.lv un Liepājas oficiālo sociālo tīklu @liepajalv (Twitter.com, Facebook.com, Draugiem.lv, Youtube.com, Instagram.com u.c.) kontus;
  • plānot un organizēt informatīvā izdevuma “Katram Liepājniekam” materiālu sagatavošanu, maketa izstrādi, druku un izplatīšanu pilsētas iedzīvotājiem;
  • nodrošināt aktuālākās informācijas izvietošanu un nomaiņu citos pašvaldības pieejamajos informācijas kanālos;
  • sniegt ieteikumus un saskaņot domes sēžu lēmumu projektu anotācijas atbilstoši iekšējiem normatīvajiem aktiem;
  • koordinēt un organizēt sabiedriskās domas pētījumus par Liepājas pilsētai būtiskiem jautājumiem, tai skaitā, ekonomiskās un sociālās situācijas vērtējumu;
  • pārraudzīt un sniegt ieteikumus pašvaldības atbalstīto pasākumu plānošanā, prezentācijas un mārketinga materiālu izstrādē;
  • organizēt žurnālistu tikšanās un intervijas ar domes un administrācija amatpersonām, organizēt un vadīt preses konferences, kā arī sagatavo sabiedrības informēšanai nepieciešamos informatīvos materiālus;
  • sekot līdzi un orientēties sabiedrībā notiekošajos politiskajos un saimnieciskajos procesos,
  • sasaukt pēc nepieciešamības pašvaldības iestāžu sabiedrisko attiecību speciālistu sanāksmes;
  • sekot līdzi sabiedrības viedoklim par pašvaldībai svarīgiem jautājumiem, nepieciešamības gadījumā sniedzot papildu skaidrojumu vai veicot izglītojošus pasākumus;
  • sniegt norādījumus un konsultācijas administrācijas struktūrvienībām, pašvaldības iestādēm, aģentūrām un kapitālsabiedrībām savas kompetences ietvaros;
  • pārraudzīt pašvaldības par komunikāciju atbildīgo speciālistu darbu un plānotās vai īstenotās mārketinga aktivitātes, tai skaitā, gada beigās pieprasīt un saņemt nākamā gada komunikācijas (mediju) un mārketinga plānus;
  • noteikt komunikācijas prioritātes un pilsētmārketinga aktualitātes.