Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Organizatoriskā struktūra

1. Personāla daļa

Personāla daļas uzdevumi un funkcijas

  • veido un uztur personāla vadības sistēmu;
  • organizē pašvaldības administrācijas darbinieku un pašvaldības iestāžu vadītāju atlasi, viņu pieņemšanu darbā, pārcelšanu un atbrīvošanu no darba;
  • gatavo Domes lēmumus un rīkojumus personāla jautājumos, izstrādā un noformē darba līgumus un grozījumus tajos;
  • izstrādā atlīdzības sistēmu, nolikumu un cita veida nolikumus;
  • kārto, veido un uztur darbinieku personu lietas un personāla uzskaites datu bāzi personālvadības programmā;
  • organizē nepieciešamās darbinieku apmācības;
  • veido darbinieku darba rezultātu novērtēšanas sistēmu, veido darbinieku motivācijas sistēmu un karjeras plānošanu;
  • nodrošina pašvaldības administrācijas darbinieku amatu aprakstu un struktūrvienību reglamentu aktualizēšanu, saskaņošanu Juridiskajā un Personāla daļā;
  • plāno un organizē darbinieku iekšējo komunikāciju un darbinieku korporatīvos pasākumus;
  • organizē veselības apdrošināšanas polišu iegādi un izsnigšanu;
  • konsultē darbiniekus profesionālās karjeras, kvalifikācijas celšanas vai pārkvalificēšanās jautājumos;
  • sniedz metodiskos norādījumus un konsultācijas pašvaldības administrācijas struktūrvienībām un pašvaldības iestādēm savas kompetences ietvaros.