1. Personāla daļa
Personāla daļas uzdevumi un funkcijas
- veido un uztur personāla vadības sistēmu;
- organizē pašvaldības administrācijas darbinieku un pašvaldības iestāžu vadītāju atlasi, viņu pieņemšanu darbā, pārcelšanu un atbrīvošanu no darba;
- gatavo Domes lēmumus un rīkojumus personāla jautājumos, izstrādā un noformē darba līgumus un grozījumus tajos;
- izstrādā atlīdzības sistēmu, nolikumu un cita veida nolikumus;
- kārto, veido un uztur darbinieku personu lietas un personāla uzskaites datu bāzi personālvadības programmā;
- organizē nepieciešamās darbinieku apmācības;
- veido darbinieku darba rezultātu novērtēšanas sistēmu, veido darbinieku motivācijas sistēmu un karjeras plānošanu;
- nodrošina pašvaldības administrācijas darbinieku amatu aprakstu un struktūrvienību reglamentu aktualizēšanu, saskaņošanu Juridiskajā un Personāla daļā;
- plāno un organizē darbinieku iekšējo komunikāciju un darbinieku korporatīvos pasākumus;
- organizē veselības apdrošināšanas polišu iegādi un izsnigšanu;
- konsultē darbiniekus profesionālās karjeras, kvalifikācijas celšanas vai pārkvalificēšanās jautājumos;
- sniedz metodiskos norādījumus un konsultācijas pašvaldības administrācijas struktūrvienībām un pašvaldības iestādēm savas kompetences ietvaros.