Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Organizatoriskā struktūra

9. Organizatoriskā daļa

Organizatoriskās daļas uzdevumi un funkcijas

  • nodrošina Liepājas valstspilsētas pašvaldības domes (turpmāk - dome) pastāvīgo komiteju un Domes sēžu organizatorisko un tehnisko apkalpošanu, kā arī darbību dokumentu vadības sistēmā “Lietvaris” (turpmāk – DVS);
  • sniedz atbalstu domes pastāvīgo komiteju priekšsēdētājiem un viņu vietniekiem attiecīgās komitejas kompetencē esošu jautājumu risināšanā;
  • sniedz atbalstu deputātiem, kuri ar domes lēmumu ir deleģēti pārstāvēt pašvaldību biedrībās un citu publisku atvasinātu personu institūcijās, piemēram, Kurzemes plānošanas reģiona Attīstības padomē, Latvijas Pašvaldību savienības komitejās un apakškomitejās, Latvijas Ostu, tranzīta un loģistikas padomē, u.tml, nepieciešamības gadījumā organizē tikšanās ar nozaru pārstāvjiem;
  • nodrošina informācijas apriti starp pašvaldības administrācijas struktūrvienībām un domes deputātiem;
  • veic ikmēneša domes deputātu pastāvīgo komiteju un domes sēžu apmeklējumu uzskaiti;
  • protokolē domes pastāvīgo komiteju (izņemot Finanšu komitejas) un domes sēžu norisi;
  • savas kompetences ietvaros sagatavo rīkojumus pamatdarbības jautājumos, komiteju un domes lēmumu projektus, kā arī nodrošina lēmuma projektu un tiem pievienoto dokumentu ievietošanu DVS deputātiem un pašvaldības institūcijām, kurām nav piekļuves tiesības DVS;
  • organizē saistošo noteikumu projektu un to paskaidrojuma rakstu publicēšanu pašvaldības oficiālajā tīmekļvietnē sabiedrības viedokļa noskaidrošanai un apkopo saņemtos viedokļus;
  • veic pastāvīgo komiteju un domes lēmumu, noteikumu, saistošo noteikumu un nolikumu, domes priekšsēdētāja un viņa vietnieka, izpilddirektora un viņa vietnieku rīkojumu pamatdarbības jautājumos tehnisko noformēšanu un nosūtīšanu adresātiem;
  • izstrādā un noformē domes dokumentu atvasinājumus, nodrošina to tālāko virzību;
  • nodrošina domes pieņemto normatīvo aktu pieejamību (tai skaitā pašvaldības tīmekļvietnē www.liepaja.lv);
  • kārto domes Administratīvās komisijas lietvedību, veic administratīvo lietu uzskaiti un nodrošina to saglabāšanu, kā arī nodrošina informācijas par domes Administratīvās komisijas piemērotajiem administratīvajiem sodiem, par administratīvo lietu nodošanu tiesu izpildītājiem un piemēroto administratīvo sodu apmaksu ievadi datu bāzēs;
  • noformē domes, pastāvīgo komiteju, kā arī rīkojumu pamatdarbības jautājumos atvasinājumus un nodrošina to tālāko virzību.