Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Organizatoriskā struktūra

11. Klientu apkalpošanas un pakalpojumu centrs

Klientu apkalpošanas un pakalpojumu centra uzdevumi un funkcijas

  • sniedz informatīvus pakalpojumus iedzīvotājiem par jautājumiem, kas saistīti ar valsts un pašvaldības institūcijām, pašvaldības iestādē "Liepājas pilsētas pašvaldības administrācija" iesniegto dokumentu izskatīšanas gaitu, domes pieņemtajiem lēmumiem, domes deputātu un amatpersonu, pašvaldības izpilddirektora pieņemšanas laikiem;
  • veic pierakstu pie domes deputātiem, domes amatpersonām un pašvaldības izpilddirektora;
  • pieņem iesniegumus, izsniedz atļaujas ielu tirdzniecībai un sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšanai;
  • veic mobilās lietotnes "Liepājas pilsēta" saņemtās informācijas reģistrēšanu un izpildes kontroli;
  • nodrošina pašvaldības administrācijā ienākošo dokumentu, iesniegumu, priekšlikumu pieņemšanu, reģistrēšanu;
  • konsultē pašvaldības darbiniekus lietvedības jautājumos;
  • izstrādā Pašvaldības administrācijas lietu nomenklatūru un kontrolē tās ieviešanu;
  • organizē pašvaldības arhīva darbu;
  • pilnveido iedzīvotājiem sniegto pakalpojumu klāstu, uzlabojot esošos un ieviešot jaunus;
  • apliecina un izsniedz dokumentu kopijas, kuru oriģināli glabājas pašvaldības administrācijas arhīvā.

Noderīgi

Lai paplašinātu iespējas iedzīvotājiem ērtāk nodot informāciju par uzlabojumiem pilsētvidē, kā arī veicinātu saziņu ar Liepājas pašvaldību, izveidota mobilā lietotne ar nosaukumu “Liepājas pilsēta”. Mobilo lietotni var bez maksas lejupielādēt Google Play vai AppStore veikalos.

Skatīt: administrācijas darbinieku kontakti un administrācijas shematiskā struktūra

Kontaktinformācija

Tālrunis: 63 404 720
E-pasts: pasts@liepaja.lv
Ziņojumu tālrunis jeb Karstais tālrunis: 63 425 197