Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Organizatoriskā struktūra

3. Juridiskā daļa

Juridiskās daļas funkcijas un uzdevumi

  • nodrošināt Liepājas valstspilsētas pašvaldības domes, Liepājas pilsētas pašvaldības iestādes “Liepājas pilsētas pašvaldības administrācija” struktūrvienību juridisko atbalstu;
  • nodrošināt ar tiesību aktu normu piemērošanu saistīto jautājumu, kas skar Liepājas pilsētas pašvaldības iestādi “Liepājas pilsētas pašvaldības administrācija”, piemērotu risināšanu;
  • sekot izmaiņām normatīvajos aktos, kas attiecināmi uz Liepājas pilsētas pašvaldību un sniegt konsultācijas Liepājas pilsētas pašvaldības iestādes “Liepājas pilsētas pašvaldības administrācija” struktūrvienībām pēc to pieprasījuma par normatīvo aktu vai atsevišķu to normu piemērošanu;
  • nodrošināt daļas kompetencē esošo juridiska rakstura dokumentu sagatavošanu;
  • sniegt rekomendācijas par juridisku jautājumu iespējamiem risinājumiem;
  • piedalīties Liepājas pilsētas pašvaldības domes lēmumu projektu gatavošanas un izskatīšanas procesos Liepājas pilsētas pašvaldības nolikumā noteiktajā kārtībā, novērtējot to atbilstību vai neatbilstību normatīvo aktu prasībām;
  • izskatīt iesniegtos līgumu projektus, kā arī citus juridiskos dokumentus, vērtējot to atbilstību vai neatbilstību Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām, izsakot iebildumus vai līgumus akceptējot;
  • kompetences ietvaros, atbilstoši Liepājas pilsētas pašvaldības nolikumam, sagatavot normatīvo aktu projektus (noteikums, lēmumus, rīkojumus, nolikumus u.c.), kuru izdošana ir Liepājas pilsētas pašvaldības iestādes “Liepājas pilsētas pašvaldības administrācija” kompetencē, nodrošinot to atbilstību normatīvo aktu prasībām;
  • kompetences ietvaros vai Liepājas pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāja, Liepājas pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieka, Liepājas pilsētas pašvaldības izpilddirektora vai Liepājas pilsētas pašvaldības izpilddirektora vietnieku (turpmāk tekstā – Vadība) uzdevumā sagatavot līgumu projektus;
  • vadības uzdevumā sadarboties ar Saeimu, Ministru kabinetu, pašvaldības darbību regulējošo ministriju, Latvijas Pašvaldību savienību, likumprojekta vai Ministru kabineta noteikumu projekta virzītāju, citām fiziskām un juridiskām personām, nolūkā saskaņot vai izstrādāt pašvaldību darbību regulējošos normatīvos aktus;
  • sniegt Liepājas pilsētas pašvaldības domes deputātiem, Vadībai un Liepājas pilsētas pašvaldības iestādes “Liepājas pilsētas pašvaldības administrācija” struktūrvienībām konsultācijas juridiskajos jautājumos, kas rodas to darba pienākumu vai funkciju pildīšanas gaitā;
  • piedalīties Liepājas valstspilsētas pašvaldības domes sēdēs;
  • atbilstoši daļas kompetencei un vadības uzdevumā nodrošināt Liepājas pilsētas pašvaldības interešu pārstāvību tiesību aizsardzības iestādēs, aģentūrās un tiesu instancēs, citās valsts un pašvaldību institūcijās, nosakot, ka gadījumos, kad tas skar vai var skart būtiskas sabiedrības intereses vai budžetu, daļa informē vadību;
  • izstrādāt tipveida līgumus un cita veida juridiskus dokumentus;
  • vadības uzdevumā piedalīties iedzīvotāju iesniegumu izskatīšanā;
  • vadības uzdevumā sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegtajiem iesniegumiem un sūdzībām, atbilstoši normatīvajiem aktiem un noteiktajai kārtībai;
  • apzināt daļas perspektīvās materiālās un tehniskās vajadzības, lai optimāli plānotu daļas darbības nodrošināšanu;
  • piedalīties Liepājas pilsētas pašvaldības iestādes “Liepājas pilsētas pašvaldības administrācija” darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumos;
  • veikt citus normatīvajos aktos un vadības noteiktos uzdevumus.