2. Izpilddirektora birojs
Izpilddirektora biroja uzdevumi un funkcijas
- nodrošināt atbalstu pašvaldības izpilddirektoram un vietniekiem ikdienas darba organizācijā;
- nodrošināt Izpilddirektora un vietnieku pienākumu izpildei nepieciešamās informācijas ieguvi un apriti, veikt informācijas analīzi;
- nodrošināt izpilddirektoram un vietniekiem adresētu fizisku un juridisku personu iesniegumu un sūdzību saņemšanu, izskatīšanu un atbilžu projektu sagatavošanu, atbilstoši normatīvajiem aktiem un noteiktajai kārtībai;
- kompetences ietvaros sagatavot normatīvo aktu projektus (rīkojumus, lēmumus, noteikumus, nolikumus u.c.);
- sadarbībā ar citām Liepājas valstspilsētas pašvaldības institūcijām organizēt Izpilddirektora un vietnieku vizītes, pieņemšanas un prezentācijas;
- organizēt iedzīvotāju pieņemšanas (pie Izpilddirektora);
- ar Izpilddirektora pilnvarojumu pārstāvēt Izpilddirektora viedokli dažādās darba grupās, konsultatīvajās komisijās un sanāksmēs, sasaukt un vadīt darba grupu sēdes un sanāksmes;
- ar Izpilddirektora pilnvarojumu pārstāvēt Liepājas valstspilsētas pašvaldību sarunās ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un pilsētas iedzīvotājiem;
- sekot izmaiņām normatīvajos aktos, kas attiecināmi uz Liepājas pilsētas pašvaldību;
- kompetences ietvaros veicināt Liepājas pilsētas pašvaldības iestādes “Liepājas pilsētas pašvaldības administrācija” struktūrvienību un Liepājas valstspilsētas pašvaldības institūciju savstarpējo sadarbību;
- apzināt Izpilddirektora biroja perspektīvās materiālās un tehniskās vajadzības, lai optimāli plānotu darbības nodrošināšanu.