Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Organizatoriskā struktūra

2. Izpilddirektora birojs

Izpilddirektora biroja uzdevumi un funkcijas

  • nodrošināt atbalstu pašvaldības izpilddirektoram un vietniekiem ikdienas darba organizācijā;
  • nodrošināt Izpilddirektora un vietnieku pienākumu izpildei nepieciešamās informācijas ieguvi un apriti, veikt informācijas analīzi;
  • nodrošināt izpilddirektoram un vietniekiem adresētu fizisku un juridisku personu iesniegumu un sūdzību saņemšanu, izskatīšanu un atbilžu projektu sagatavošanu, atbilstoši normatīvajiem aktiem un noteiktajai kārtībai;
  • kompetences ietvaros sagatavot normatīvo aktu projektus (rīkojumus, lēmumus, noteikumus, nolikumus u.c.);
  • sadarbībā ar citām Liepājas valstspilsētas pašvaldības institūcijām organizēt Izpilddirektora un vietnieku vizītes, pieņemšanas un prezentācijas;
  • organizēt iedzīvotāju pieņemšanas (pie Izpilddirektora);
  • ar Izpilddirektora pilnvarojumu pārstāvēt Izpilddirektora viedokli dažādās darba grupās, konsultatīvajās komisijās un sanāksmēs, sasaukt un vadīt darba grupu sēdes un sanāksmes;
  • ar Izpilddirektora pilnvarojumu pārstāvēt Liepājas valstspilsētas pašvaldību sarunās ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un pilsētas iedzīvotājiem;
  • sekot izmaiņām normatīvajos aktos, kas attiecināmi uz Liepājas pilsētas pašvaldību;
  • kompetences ietvaros veicināt Liepājas pilsētas pašvaldības iestādes “Liepājas pilsētas pašvaldības administrācija” struktūrvienību un Liepājas valstspilsētas pašvaldības institūciju savstarpējo sadarbību;
  • apzināt Izpilddirektora biroja perspektīvās materiālās un tehniskās vajadzības, lai optimāli plānotu darbības nodrošināšanu.