Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Ģimenes ārstu prakses

Katrai personai ir iespēja izvēlēties savu ģimenes ārstu un nepieciešamības gadījumā pārreģistrēties pie cita speciālista.

Lai to izdarītu, jāseko vienkāršiem, secīgiem soļiem

Lai noskaidrotu, pie kura ģimenes ārsta varat veikt reģistrāciju atbilstoši savai dzīvesvietai, var zvanīt uz Nacionālā veselības dienesta informatīvo tālruni: 80 001 234 (darbdienās no plkst. 8.30 līdz 17.00) vai rakstīt e-pastu uz info@vmnvd.gov.lv

  • Sazinies ar izvēlēto ģimenes ārsta praksi un vienojies par vizītes dienu un laiku;
  • Dodies uz reģistrācijas vizīti, kuras laikā tiks noslēgta vienošanās par veselības aprūpes saņemšanu ārsta praksē. Līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments;
  • Vizītes laikā izrunā ar ģimenes ārstu turpmāko sadarbību – kā rīkoties reizēs, kad steidzami nepieciešama palīdzība, kādus pakalpojumus ģimenes ārsta praksē iespējams saņemt, kā pieteikt mājas vizītes un noskaidro citus interesējošus jautājumus;
  • Noskaidro prakses darba laiku un kontaktinformāciju (tālrunis un e-pasts saziņai ar ārstu nepieciešamības gadījumā).

Jāņem vērā, ka ārsts var nepiekrist personas reģistrācijai savu pacientu sarakstā, ja:

  • pacienta dzīvesvieta atrodas ārpus ārsta darbības pamatteritorijas;
  • ārsta pacientu sarakstā jau ir 1800 reģistrētu pacientu vai 800 bērnu.

Tomēr normatīvie akti paredz, ka ģimenes ārsts nevar atteikties reģistrēt savā praksē jaunu pacientu, ja

  • pacients dzīvo ārsta darbības pamatteritorijā,
  • ārsta praksē jau reģistrēta pacienta bērns, vecāks vai laulātais.

Mainot ģimenes ārstu, pacientam nekas nav jākārto ar iepriekšējo ārstu. Ģimenes ārsts, pie kura pacients bija reģistrēts iepriekš, pilnīgus medicīniskos ierakstus par attiecīgo pacientu pats nodod izraudzītajam ģimenes ārstam.

Kā rīkoties ārpus ģimenes ārsta prakses darba laika?

1. Zvanīt uz Ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni 66 016 001, kas nodrošina iedzīvotājiem iespējas ārpus ģimenes ārstu darba laika saņemt medicīniskus padomus, kā rīkoties vienkāršu saslimšanu gadījumos, kuru risināšanai nav nepieciešama neatliekamā medicīniskā palīdzība. Ģimenes ārstu konsultatīvā tālruņa darba laiks: darba dienās no plkst. 17.00 līdz 8.00, savukārt brīvdienās tālrunis strādā visu diennakti.

2. Liepājā ir pieejami dežūrārsti, kas sniedz palīdzību visiem iedzīvotājiem neatkarīgi no tā, pie kura ģimenes ārsta pacients ir reģistrēts. Konsultācijas tiek sniegtas gan pieaugušajiem, gan bērniem.

Dežūrārstu pakalpojumu Karostas doktorātā sniedz SIA "Hiltests"

Adrese: Pulkveža Brieža iela 4
Pieņemšana notiek pēc iepriekšēja pieraksta
Tālrunis: 63 421 228
Mobilais tālrunis: 29 247 207

Dežūrārste Anna Dorma

Pirmdiena–piektdiena 11.00–18.00
Sestdiena 9.00–15.00

Dežūrārsta pakalpojumi Jaunliepājas primārās veselības aprūpes centrā

Adrese: Aldaru iela 20/24
Pieņemšana notiek pēc iepriekšēja pieraksta
Tālrunis: 63 423 149,
Mobilais tālrunis: 27 006 675

Dežūrārsts Mudīte Ozoliņa

Pirmdiena 9.00–16.00 | klātienē, tālrunis konsultācijai: 27 006 675
Otrdiena 14.00–18.00 | klātienē, tālrunis konsultācijai: 20 013 933
Trešdiena 14.00–18.00 | klātienē, tālrunis konsultācijai: 20 013 933
Ceturtdiena 14.00–18.00 | attālināti, tālrunis konsultācijai: 20 013 933
Piektdiena 10.00–17.00 | klātienē, tālrunis konsultācijai: 27 006 675
Svētdiena 12.00–18. 00 | klātienē, tālrunis konsultācijai: 27 006 675

Iedzīvotājus, kuri neapmeklē ģimenes ārstu, aicina veikt bezmaksas profilaktisko apskati

Iedzīvotājus, kuri pēdējo trīs gadu laikā nav vērsušies pie sava ģimenes ārsta saistībā ar kādu saslimšanu vai sūdzību par veselību, aicina veikt valsts apmaksātu profilaktisko apskati. Lasīt vairāk.

  • Atjaunots:
  • 12. novembris, 2024